svar på frågestunden!! :D

Hej nu kommer äntligen svar på komentarena! :D


gick första skoldagen bra för dig? <3

Svar: Ja det gick bra för mig ! :D


1. Favoritmat?
2. Kul att börja skolan igen?
3. ångrar du att du bytte förening? :/

Svar : 1. Min favorit mat är rökt lax med potatis och beanes sås :D
           2. Man kan höra bättre saker än att gå i skolan men den är ok :)
           3. Nej, Det gör jag inte. Jag saknar er men jag kännde att det var bäst så för mig själv vi får ses på tävlingar :)
1.längd
2.vad har du för dator
3.favvo mat

Svar : 1. Svar 157 :)
           2: ASUS
           3. stårovan :)

gillar du skolan ?

Svar: Jag gillar inte skolan och jag hatar inte skolan det är något mittemellan :)


Hoppas ni fick svar på det mesta ni ville på om mig :D

Hare bra Kram Cornelia :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0