Tillbacka!

Hej nu är jag tillbacka efter en bloggpause .
Det har hänt ganska mkt under sommarlovet, Jag har varit i göteborg tur och retur då åkte jag kanonen ,balder skulle åka atomsfear men ingen ville åka den med mig och jag ville inte åka själv vi var där med våran familj och en annan familj :)
Nu i veckan har jag varit i stokholm m. mormor och då gick bi in en snabbis på stockholm pride det vare lite kul! :D
och igår kväll så var jag och pappa kollade på harry potter döttsreblikena 2 den var över förväntan! :D
Har ni sett den? :D
Fredrica haar varit på läger i ö-vik och mamma kom senare då passade jag och pappa på! :D
Få se vad jag hittar på idag tror jag ska vara med en kompis :)


Dagens outfit

Shorts: hedlandet.  orange tuptopp: vero moda.  Svart kort knytbluse: New Yorker.

Hare bra Kram Cornelia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0