VARMT!

Hej alla i värmen! :D

Det är jätte varmt!! men det är skönt! :D
Idag har jag varit med fanny och vi spelade wii,hoppade studsmatta......
Vi har haft det jätte kul! :D
Just nu tar jag bara det lungt och kollar på tv:D
Imorgon vad ska man göra då? hm..... jag hittar på något! :D
Och på lördag ska jag med min patricia och slunga honung ska bli kul ingenaning vad det är med det bli säkert jätte kul! :D den 16 ska vi till grönan ! med hennes 2 kompisar och hennes familj och en annan familj :D kommer bli grymt kul! :D
Och på söndag bli det sport camp längtar som stjutton!!!!! Jag har blivit galen för den här veckan har gått så himmla långsam men det är snart där!! :D


Facelook idag :D

Hare bra Kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0