Hur många lingon finns det i värden

Hej alla!

Jag undrar ifall någon har sätt filmen hur många lingon finns det i värden? vad tycker ni ?
Jag såg den på påsklovet med en kompis och den var jätte bra!!!
Och jätte rolig men stackars leif han dog och då började en mobil telefon ringa mitt på begravningen vi grät nästan och så börja den ringa och då börja vi sratta men fösökte hålla aksen eftersom det var helt fel tillfelle!!
Och alla stirra men men haha :D

Haha ni som inte har sett den. Den rekomendear jag verkligen!

Kram Cornelia :)

Kommentarer
Postat av: Elina

hej jag har sett den jag tyccker den va jätte BRA!!!!!!!!!!!!!<3

Miss you <3<3

2011-05-02 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0