Klar!

Hej!

Nu är jag hemma jag har varit hemma hos Emma.k vi har solat och vi gick och köpte glass.
Marco var där oxå för han skulle typ vänta på sin komopis.
Aja men nu är den klar jag vart fett nöjd men jag blir så arg för det blir alltid vitt i kanterna och ifall jag tar den mer ditåt så försvinner den lite inte tar brt det vita kan någon hjälpa mig?
Hur gör man? :)
Herregud vad det har avit varmt idag!
Vi hade typ inga lektioner idag för vi börja 09:15 och då skulle vi gå teater och så kom vi tillbacka 11:45 och då hade vi lunch och så skulle vi ha matte men vi körde brännboll istället för våran lärare var inte där och sen hade vi datakunskap och det är inte lektion typ!
Kram Cornelia

Kommentarer
Postat av: Mamma

SNYGGT !!

2011-05-10 @ 15:05:57
Postat av: Elin:)

sv: tack detsamma! :)

2011-05-10 @ 19:36:55
URL: http://eliiinsjoberggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0