Plugg!!

Hej alla!!

Jag hade precis gjort ett inlägg men det raderades åååå!!!

menmen iaf nu håller jag på att skriva uppsats som ska vara inne på måndag och såklart vill man bli klar så fort dom möjligt men nu har man fastnat och jag fattar inte vart är cholla när man behöver henne!
Åå den lyder berätta om dom 3 romerska kjesarna efter Chesar på sidan 245-246 och det gör det särkert plus 10 till kjesare och jag vet inte vem det är!! åå! KAn någon hjälpa mig så jag blir klar så fort som möjligt skulle vara så himmla tacksam!
Aja imorgon fyller jag 14!!! JIPPI!! :D
Herregud vad detvhär året har gått fort det känndes som för en vecka sen jag börja i 7 :O
Iaf nu måste jag försöka komma vidare på min uppsats!
Kram Cornelia

Kommentarer
Postat av: Isabella-en fotoblogg

eh..du ska välja tre kejsare själv från sidorna :D

2011-05-05 @ 14:20:26
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0