Snart Träning

Hej!!

Nu ska jag snart på träning ska bli jätte skönt att träna av sig är jätte rasslös!!
Idag var jag hos tandreglerningen det hade gått sönder en sak så jag ha fixat den lite innan och lite efter så var vi i lijeholmen köpcentrum som är i samma byggnad jag köpte ett par vita byxor till skolavslutningen och ett par höga i midjan svarta shorts jätte snygga ! Vart jätte nöjd! Det behövdes ! Dom ska jag ha imorgon med en jäte fint linne som jag fick på min fest! :D
Sen hittade jag en tröja som var jätte fins om jag skulle oxå ha på skolavslutningen den var korall färgade men den fanns inte i min storlek och jag skulle bestäla hem den men där var den slutsåld så jag jag få hoppas skärholmen har den och i min strolek det är grymmt fin!!!! Det skulle vara jätte tråkigt ifall jag inte fick den!
Och så ska jag köpa et par ballerina skor som jag oxå ska ha då! :D
Det kommer bli JÄTTE fint!

Dom här köpte dom ! Visste är dom fina!

Och ett par helt vandliga vita byxor! :D
Hare bra Kram Cornelia

Kommentarer
Postat av: sandra

Jätte fin blogg cornelia! :) <3

2011-06-16 @ 15:41:25
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0