Modelljakten

Hello! :D

För typ någon timme sen så kom jag hem vi hade ingen skulptering så det var skönt! :D

Just nu sitter jag och kollar på modelljakten på datan jag funderar på att söka när jag bilr lite långre man måste typ vara 174 cm lång och jag vet inte vad jag är så jag får se:D Om jag vågar haha men det kan vara en kul grej och kolla ifall man lyckas :)
Iaf snart ska jag gå på en dubbel dejt med min biologi bok och min fysik bok! :D
Hoppas ni har haft det bra idag och i skolan eller vad ni har gjort. Snart är det HÖSTLOV och sen JULOV ! :-D LÄNGTAR! :D
Ni har inte svarat på min fråga jag ställde igår vad vill NI jag ska blogga om?
Tycker det är ganska viktigt eftersom jag inte kommer på någor och jag behöver eran hjälp!

Hare bra Kra Cornelia!:D

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

modelljakten är kul :)

2011-10-17 @ 18:11:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: åh tack!

känd o känd kan ja väl inte kalla den, men ja har varit på mest aktivaste listan i över en månad, så de är så folk har känt igen mig osv!:D

kram

2011-10-17 @ 18:47:49
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0