Nice!

Hej!
Jag har inte bloggat på ett bra tag nu men nu är jag igång igen :)

Just nu sitter jag på att Olivia ska sms:a mig och vi ska gå ut liten stund haha lustigt precis nu sms:ar hon mig! :D
iaf sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag men vi får vell se jag tror jag ska få med mig mamma eller pappa och åka och kolla på nya tapeter till mitt nya rum :)hihi längtar!! :D Pappa håller på att bygga tak nu hihi sen är det baraute väggarna och sen så ska vi börja inne !!!!!!!!!! :D
Det är nice ute idag det är SOL men det ändå för kallt för att ha short så. Så här ser jag ut idag :D



Hare bra Kram Cornelia

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Allt bra?

Du, vi följer varandra via blogglovin!

Kram!

2011-09-07 @ 20:10:48
URL: http://glimmster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0