Flashdance

Hej hopp igen!!
Idag har jag inte gjort så mycket jag har varit på stan med pappa och Fredrica och ätit lunch på nancys mums !! Sen letade jag efter ett till par träningstights men hitta inga sen ska jag kolla om jag hittar ett par vita convers vill ha ett par :-) sen så åkte vi hem till pappa där var det skit varmt och jag och Fredrica hoppade studsmatta :-) efter vi hade hoppat en stund åkte vi och lämna pappa vid mb gänget dom skulle springa telgeloppet och klockan 18.00 så gick vi ned och kolla det gick bra för pappa :-) sen gick jag , Fredrica och mamma till kubanen och köpte middag och aa nu sitter vi och kollar på flacedance :-) åå aa det var det som hade hänt idag imorgon vet jag inte vad jag ska göra vi får vell se hoppas jag kan sova inatt och inte hostar hela natten det var inte!! Det kg hade på mig på telgeloppet var
Tröja- ärvt
Byxor- bik bok
Hörs mer imorgon CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0