Påväg till Isabella :-)

Hej hopp!!
Just ny sitter jag på bussen och är påväg till Isabella ska bli så himla kul att träffa henne igen har typ inte träffat henne på hela sommaren!! Och jag har inte bloggat på ett tag jag vet men nu har jag skaffat iphon och iPad så nu ska det bli bättre har jag bestämt mig för :-)
Åå aa jag har gjort så himla mycket nu i sommar så att ni inte anar! Jag har varit på ssc och det var grymt kul.jag lärde mig grymt mycket nytt :-) sen så har jag jobbat och det var jobbigt men värt det jag fick 8055 kr så ja tack! Och för dom pengarna köpte jag n iPad 2 .var uppe i Stockholm och shoppade och där köpte jag bl.a. En Hollister kofta för 600 kr me love den ! Aa sen så köpte jag lite mer grejer :-) om en och en och en halv vecka börjar skolan Gud vad har tiden tagit vägen det har gått skit fort! Men nu är det sista Grund året sen drar man till gymnasiet! Och gymnastiken börjar ju såklart så himla glad och är 110% taggad! Och självklart hat jag ju varit med Patricia ungefär hela Sommaren och vi har haft det grymt det var hon och jag som var i Stockholm och så var vi varit på stranden och på badhuset med Fredrica det var grymt kul! Just nu sommarjobbar hon så aa nu får jag vara hemma eller åka till någon kompis :-) aa det var typ min sommar kortfattad skriver mer sen Ciao! :-) <3

Bilden nedan är tagen idag innan jag hoppade på bussen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0