Sjukt dåligt!

Hejsan!
Sjukt dålig uppdatering försöka bli bättre!
Idag är det den 15 december och 9 dagar kvar till julafton ! Gud vad denna termin har gått fort på fredag slutar jag skolan :O idag är det snöstorm !! Och jag har varit med Patricia och jul handlat har shoppat klart alla julklappar och en blus till mig och ögon bryn fix för mina ögonbryn är åt alla håll och kanter! Men nu är jag hemma och bara tar det lungt och kollar på tv :D ikväll skulle vi hå på asiatiskt julbord men familjen som vi skulle gå med är sjuk så vi ska gå ut och äta bara ikväll :) fett skönt jag har alla julklappar klara :) i torsdags hade vi lucia i skolan jag var tärna det fick jätte bra men det var jätte kallt men jag var smart att ta underställ under så jag frös inte :D nu är det bara 1 termin kvar i grundskolan sen börjar jag i gymnasiet :O helt sjukt jag har gått snart 10 år i grundskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0