Midsommar!!!!!!

Hejsan!

Imorgon är det midsommar och då våran familj åka till Gröna lund det ska bli super kul!
Jag ska åka allt och jag ska gå spökhuset jag kommer vara skit rädd!! Jag ska försöka ta lite bilder imorgon så ni får se :-D
Och juste jag har sommarjobbat sedan i tisdags det är jätte joniigt vi får måla ränsa ogräs låter inteså jobbigt men det är det jag börjar 07:00 och slutar 15:30 så jag är helt slut när jag kommer hem men det fett värt jag tjänar 70 kr i timmen så det bli typ efter 3 veckor 7500kr !!!!!! :-D





Ahhhh!!!!! jag kommer att dö!!! här någon gått det är det jätte läskigt? vill snälla få svar:D
Och juste vad tycker ni om min nya desine jag vart iaf nöjd "never give up" är mitt motto och det kommer det alltid att vara och har alltid varit! :D

Kram hörs imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0